작은 것들을 위한 시 (Boy With Luv) 中譯歌詞

翻譯 by 聽妮說韓國


全都感到好奇 How’s your day

Oh tell me

什麼令你幸福

Oh text me

 

Your every picture

想放在我的枕邊oh bae

Come be my teacher

告訴我你的所有

Your 1, your 2

 

Listen my my baby 我

現在正翱翔在那蒼穹

(用著當時你給予的那雙翅膀)

但現在這裡太高

我想用我的雙眼與你對望

Yeah you makin’ me a boy with luv

 

Oh my my my oh my my my

I've waited all my life

想與你的全部一起度過

Oh my my my oh my my my

Looking for something right

現在有點懂了

 

I want something stronger

Than a moment, than a moment, love

I have waited longer

For a boy with

For a boy with luv

 

在認識你之後 ya 我的生命就全都是你 ya

將渺小的一切變得不再渺小的 名為「你」的星

從一到十都完美

從你關心的事物、每個步伐、語氣到細小的習慣為止

 

人們都這麼說 曾經過於渺小的我將成為英雄(Oh nah)

我這麼地說 命運這種東西從初始開始就不屬於我(Oh nah)

世界的和平(No way)

巨大的秩序(No way)

我 只將守護你

(Boy with luv)

 

Listen my my baby 我

現在正翱翔在那蒼穹

(用著當時你給予的那雙翅膀)

但現在這裡太高

我想用我的雙眼與你對望

Yeah you makin’ me a boy with luv

 

Oh my my my oh my my my

I've waited all my life

想與你的全部一起度過

Oh my my my oh my my my

Looking for something right

現在有點懂了

 

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

Love is nothing stronger

Than a boy with luv

 

就坦白直說

我也不太懂 偶爾感到力不從心

變得太高遠的 sky, 變得太廣闊的 hall

有時乞求著讓我逃跑 也曾為此禱告

But 你的傷口就是我的傷口

在明白了這件事之後 我下定決心

將用你給予的伊卡洛斯的翅膀

不是太陽 而是朝向你飛翔

Let me fly

 

Oh my my my oh my my my

I've waited all my life

想與你的全部一起度過

Oh my my my oh my my my

Looking for something right

現在有點懂了

 

I want something stronger

Than a moment, than a moment, love

Love is nothing stronger

Than a boy with luv


轉載請註明

arrow
arrow

    聽妮說韓國 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()